Diéta pre lenivú gazdinku. Skvelý spôsob, ako sa zbaviť telesného tuku a za týždeň zhodiť 3 kilogramy!

    Dnes sme sa rozhodli, že potešíme všetky dámy, ktoré chcú dlhodobo schudnúť, ale buď sa im to nedarí, alebo sa až príliš často stretávajú s následným jojo efektom. Tentoraz sa zameriame na príjem sacharidov v strave, pričom sa jedná o veľmi pohodlný a efektívny spôsob chudnutia.

    dieta1

    Kedysi dávno sme neverili heslu: „Jedz a schudneš”. Dnes, keď vieme lepšie odhadnúť, čo všetko naša strava obsahuje, sa stalo toto heslo skutočnosťou. Ak by ste mali nejaké pochybnosti, takúto diétu držia aj športovci, ktorí sa chcú rýchlo zbaviť tuku a nahradiť ho svalovou hmotou. Pre tých, čo majú k športu ďalej, tu máme nejaké tie rady, ktoré by vám mohli pomôcť a to bez obmedzovania sa.

    dieta2

    Menej sacharidov v strave

    Úspech tejto diéty spočíva v tom, že strava, ktorú prijímate je predovšetkým založená na bielkovinách a tuku. Následne sa stráca pocit hladu a spúšťa sa mechanizmus spaľovania tukov. Je to jednoduché, ale je treba byť aj opatrný. Túto diétu odporúčajú lekári absolvovať iba jeden týždeň. Pri dlhodobom diétovaní si môžeme vážne ublížiť a dokonca aj ohroziť fungovanie našich vnútorných orgánov, preto buďte opatrní. Berte to ako jesennú očistu.

    Schválené produkty

    dieta3

    Kuracie, morčacie, hovädzie a jahňacie mäso. V akejkoľvek podobe a bez obmedzenia.

    Akékoľvek ryby, či morské plody.

    Vajcia a syr môžete v akomkoľvek množstve, tvaroh a jogurty- pravidelne, ale nie v príliš veľkom množstve.

    Zo zeleniny môžete čokoľvek. Zeleninové šaláty alebo aktuálny hit sezóny, čo je tekvica a všetka koreňová zelenina ako mrkva, kaleráb, petržlen, reďkovka, zeler a potom kapusta, karfiol a uhorky. Jesť môžete tiež aj huby.

    Z ovocia sú zvlášť vhodné všetky citrusové plody, naše domáce jabĺčka zo záhradky a niekedy si môžete dať i broskyne či marhule alebo slivky.

    Pre ďalší zdroj zdravých tukov si doprajte všetky druhy orechov, kokosový olej, slnečnicové a tekvicové semienka.

    Z nápojov je povolená káva, čaje a dokonca môžete i sušené ovocie, kompóty a sto percentné šťavy, ktoré nie sú príliš sladké, teda napríklad brusnicovú, cviklovú, či mrkvovú. Pokojne si urobte aj smoothie z rôznych druhov zeleniny a ovocia.

    Na raňajky si pripravte pohánkovú alebo ovsenú kašu a dovolené sú aj všetky strukoviny. Ryžu môžete vymeniť za bulgur alebo za bataty.